اخبار طایفه

پویش مردمی طایفه ایرایی در مبارزه با کرونا

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهانی و لزوم همدلی و اتحاد مردمی در کنار دولت برای مبارزه و ریشه کنی این بیماری در سطح شهرستان آمل، بزرگان طایفه ایرایی با توجه به سابقه اقدام عملی و خیرخواهانه در وقایع مشابه همچون سیل سال گذشته استان گلستان، در اقدامی متحد و منسجم اطلاعیه زیر را منتشر نموده اند:

 

طائفه معزز و معظم ایرائی؛
احتراما باسلام و ارادت. نظر به شیوع ویروس خطرناک کرونا و خطر افتادن جان بسیاری از عزیزان هموطن ایرانی و آملی و نیاز مبرم بیمارستان امام خمینی آمل به دستگاه اکسیژن ساز(ونتیلاتور) تنفس مصنوعی در این امر خیرخواهانه و پویش مردمی شرکت فعال نموده و جهت کمک در خرید این دستگاه به شماره حساب ۸۲۲۷۵۹۵۰۹۳ بانک ملت شعبه رضوان بنام حسینه قائم آل محمد(عج)(طائفه ایرائی) و با شماره شبا ۵۴۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۲۲۷۵۹۵۰۹۳ اقدام فوری فرمائید. از همکاری همه جانبه و همیشگی شما صمیمانه سپاسگزاریم.لذا طائفه ایرائی به عنوان بانی این کار پیگیر بوده، از تمام طوائف محترم و بزرگ آمل در این امر خداپسندانه دعوت بعمل می آید. خداوند خیر دهد انشاالله
بااحترام هیئت خدمتگزار حسینه قائم آل محمد(عج)(طائفه ایرائی)

طائفه محترم باسلام؛
پیرو اطلاعیه قبلی درمورد کمک جهت خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۴۸۵۸۹۵۹۳۳ بانک ملی بنام آقای جاوید طریقی مربوط به همین اطلاعیه میباشد.
بااحترام، هیئت خدمتگزار حسینیه قائم آل محمد(عج)(طائفه ایرائی)

 

امید آنکه به زودی شاهد جشن ریشه‌کن شدن این بیماری از سرزمین عزیزمان ایران و همچنین جامعه بشری باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا